• Test Giant Stance E+ 2 Power

    Jeździć na e-bike, czy nie jeździć ... Rzucamy pytanie niczym szekspirowski Hamlet, trzymając kierownicę Stance E+ (zamiast czaszki), wpatrując się w metalicznie krwistą czerwień, przykurzonej srebrno-górskim kurzem, ramy Jego. Odpowiadamy zdecydowanym dwugłosem: Tak - JEŹDZIĆ! Bartosz Bidas, Artur Drzymkowski CZYTAJ
  • Turkusowy błysk w oku - Northtec Sowelo 29 okiem młodej damy dosiadany

    Wiecie jak przyciągnąć uwagę młodej damy jednocześnie odciągając ją od telefonu? Metoda jest karkołomna, ale u mnie zadziałała. Na początku wakacji padło hasło "Córcia, będziesz testować rower...." Michał Śmieszek i Gabriela Śmieszek CZYTAJ
  • Test roweru Giant Trance 29er 1

    Z bogatej kolekcji Giant'a pod moje władanie trafił przedstawiciel czołówki ścieżkowców Trance 29er 1. Jak się sprawował oraz czy i jakich dostarczył mi doznań i emocji czytajcie poniżej. Mateusz Szurek CZYTAJ
  • Ultramaratony - Kalendarium 2020

    [2020-01-24] MRDP Wschód "rozegrany" zostanie w końcówce września. Dziś wystartowały zapisy na Tour de Silesia. Team29er CZYTAJ
  • Top 10 Dziesięciolecia Team29er.pl

    Dość niespodziewanie, pewnego listopadowego tegorocznego dnia, minęło 10 lat od ukazania się pierwszego tekstu na naszym portalu. Z tejże okazji przygotowaliśmy zestawienie artykułów, które cieszyły największą popularnością wśród Was Drodzy Czytelnicy. Team29er CZYTAJ
  • Test siodełka Giant Contact SL + akcesoria

    Siodełko rowerowe, jak większość zapewne to doświadczyła, jest chyba najbardziej „newralgicznym" elementem roweru, wyjątkowo zindywidualizowanym w doborze i odczuciach dyskomfortu. Giant nie jest siodełkowym liderem rynku, produkuje je głównie na potrzeby swoich rowerów oraz dodatkowo oferuje, jako wyposażenie. Mnie zainteresowały siodełka z serii Contact SL, a poniżej przeczytacie to, co odczuły moje cztery litery po wielomiesięcznym ich użytkowaniu. Ryszard Biniek CZYTAJ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

wtb Trail Boss nowa opona rozmiar 3 do enduro

Kolejna opona z manufaktury WTB została poddana zabiegowi powiększenia i tym samym dołączyła do coraz większego grona tłustych pobratymców w rozmiarze 3.0".

Konstrukcja BOSS-a w rozmiarze 2,25" przeszła chrzest bojowy podczas ubiegłorocznych Enduro World Series zbierając bardzo pochlebne opinie wśród testerów. Konstruktorzy z WTB uznali widocznie, że coś co jest dobre może być jeszcze lepsze. Powiększyli więc balon opony oraz zmienili układ bieżnika. "Szef" zyskał tym samym większy "flow" pozwalający mu na jeszcze bardziej efektywne przytulanie się do gleby.

 WTB Trail Boss

opona nowa opis enduro jaka trail boss

Czoło opony jest zaokrąglone, a rozmieszczenie dodatkowych klocków w ciągłej linii sugeruje, że BOSS będzie się trzymał trasy niczym przyklejony i dawał pełną kontrolę nad rowerem podczas hamowania. Niestety, wraz z powiększeniem objętości gumy zwiększyła się również waga opony, która wynosi teraz 1125g. Opona dostępna jest w jednej wersji TCS Light- Fast Rolling, której konstrukcję oparto na mieszance Dual DNA mającej zapewnić lepszą trakcję i uzyskanie większych prędkości. WTB stworzyło jedną z ciekawszych opon, która z pewnością zaspokoi potrzeby zwolenników szybkiej i agresywnej jazdy na szlaku.

 

Tadeusz Pietrzak

 

 

Tagi Opony wtb, opony enduro WTB Trail Boss, opony w rozmiarze 3.0, opony 27.5, WTB opona, Trail Boss 3, opona enduro, opis, news, polecana do enduro, nowy bieżnik