• Test Giant Stance E+ 2 Power

    Jeździć na e-bike, czy nie jeździć ... Rzucamy pytanie niczym szekspirowski Hamlet, trzymając kierownicę Stance E+ (zamiast czaszki), wpatrując się w metalicznie krwistą czerwień, przykurzonej srebrno-górskim kurzem, ramy Jego. Odpowiadamy zdecydowanym dwugłosem: Tak - JEŹDZIĆ! Bartosz Bidas, Artur Drzymkowski CZYTAJ
  • Turkusowy błysk w oku - Northtec Sowelo 29 okiem młodej damy dosiadany

    Wiecie jak przyciągnąć uwagę młodej damy jednocześnie odciągając ją od telefonu? Metoda jest karkołomna, ale u mnie zadziałała. Na początku wakacji padło hasło "Córcia, będziesz testować rower...." Michał Śmieszek i Gabriela Śmieszek CZYTAJ
  • Test roweru Giant Trance 29er 1

    Z bogatej kolekcji Giant'a pod moje władanie trafił przedstawiciel czołówki ścieżkowców Trance 29er 1. Jak się sprawował oraz czy i jakich dostarczył mi doznań i emocji czytajcie poniżej. Mateusz Szurek CZYTAJ
  • Ultramaratony - Kalendarium 2020

    [2020-01-24] MRDP Wschód "rozegrany" zostanie w końcówce września. Dziś wystartowały zapisy na Tour de Silesia. Team29er CZYTAJ
  • Top 10 Dziesięciolecia Team29er.pl

    Dość niespodziewanie, pewnego listopadowego tegorocznego dnia, minęło 10 lat od ukazania się pierwszego tekstu na naszym portalu. Z tejże okazji przygotowaliśmy zestawienie artykułów, które cieszyły największą popularnością wśród Was Drodzy Czytelnicy. Team29er CZYTAJ
  • Test siodełka Giant Contact SL + akcesoria

    Siodełko rowerowe, jak większość zapewne to doświadczyła, jest chyba najbardziej „newralgicznym" elementem roweru, wyjątkowo zindywidualizowanym w doborze i odczuciach dyskomfortu. Giant nie jest siodełkowym liderem rynku, produkuje je głównie na potrzeby swoich rowerów oraz dodatkowo oferuje, jako wyposażenie. Mnie zainteresowały siodełka z serii Contact SL, a poniżej przeczytacie to, co odczuły moje cztery litery po wielomiesięcznym ich użytkowaniu. Ryszard Biniek CZYTAJ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

pine monuntain marin rower nowy 27 plus model1

Marin to firma zza wielkiej wody, która produkuje rowery od 1986 roku. Jak łatwo więc obliczyć obchodzi ona obecnie 30 rocznicę powstania. Aby ten fakt uczcić firma Marin wypuściła na rynek Pine Mountain - średniokołowego sztywniaka hulającego na kołach w rozmiarze 27+.

Pine Mountain wcale nie jest nowym modelem, ponieważ swoją premierę miał już w 1991 roku, kiedy to toczył się po bezdrożach na kołach 26 calowych, potem na fali rosnącej popularności twentyninerów obdarzono go kołami 29er. Teraz ta amerykańska manufaktura postanowiła zainwestować w rozwijającą się platformę 27.5/650b. Tak więc prędzej czy później należało się spodziewać że firma wskrzesi tego klasyka w tej właśnie kategorii.  Pine Mountain zbudowano z myślą o zwolennikach agresywnej jazdy po górskich szlakach. To co przykuwa uwagę w tej konstrukcji to stalowa rama pełna prostoty i elegancji. Klasyczny design który cieszy oko i pozwala wyróżnić się na tle aluminiowych i karbonowych efekciarskich ram. Pine Mountain wydano w dwu wersjach różniących się komponentami jak i zastosowaniem rożnych rodzai szlachetnej stali w budowie ramy.
Pine Mountain 1

pine monuntain marin rower nowy 27 plus model1

marine rower 27 pine mountain 1
Model ten oparto na ramie z podwójnie cieniowanych rurek CrMo, oraz sztywnym widelcu z tej samej stali. Rama ma stożkową główkę oraz obsługuje mocowanie tylnego koła 148x12mm, a miejsca w niej tyle że śmiało pomieści laczka w rozmiarze 2.9”. Układ napędowy to standard 1x10 obsługiwany przez przerzutkę Sram X7 oraz kasetę Sunrace 10-Speed 11-42T. Rower toczy się na kołach Maddux DD40 27.5+ obutych w gumy Schwalbe Nobby Nic, 27.5x2.9” a zatrzymują go hamulce Shimano BR-M445. Cena £750.

GEOMETRIA ROWERU

geometria roweru marin pine mountain

 

 


Pine Mountain 2

 

marin pine mountain 2 rower kola 27 5

pine marine 27 5 rower 650b opis opinie
Ten model zbudowano z najwyższej jakości stali rur Columbus i obdarzono amortyzatorem Fox Float 34 27.5+ oraz opuszczaną sztycą KS LEV Integra. Za napęd odpowiadają komponenty Shimano Deore XT 1x11-Speed. Koła zbudowano z obręczy WTB Scraper o szer. wew 45mm, piastach Formula a całość toczy sie na gumach WTB Trail Blazer 27.5x2.8". Hamowanie powierzono spowalniaczom Shimano SLX. Cena £2200.

 

Tadeusz Pietrzak

 

 

Tagi: Marin rower 27+, rower Pine Mountain, rowery 27+, rowery Marin, rower 27.5+