• Test Giant Stance E+ 2 Power

    Jeździć na e-bike, czy nie jeździć ... Rzucamy pytanie niczym szekspirowski Hamlet, trzymając kierownicę Stance E+ (zamiast czaszki), wpatrując się w metalicznie krwistą czerwień, przykurzonej srebrno-górskim kurzem, ramy Jego. Odpowiadamy zdecydowanym dwugłosem: Tak - JEŹDZIĆ! Bartosz Bidas, Artur Drzymkowski CZYTAJ
  • Turkusowy błysk w oku - Northtec Sowelo 29 okiem młodej damy dosiadany

    Wiecie jak przyciągnąć uwagę młodej damy jednocześnie odciągając ją od telefonu? Metoda jest karkołomna, ale u mnie zadziałała. Na początku wakacji padło hasło "Córcia, będziesz testować rower...." Michał Śmieszek i Gabriela Śmieszek CZYTAJ
  • Test roweru Giant Trance 29er 1

    Z bogatej kolekcji Giant'a pod moje władanie trafił przedstawiciel czołówki ścieżkowców Trance 29er 1. Jak się sprawował oraz czy i jakich dostarczył mi doznań i emocji czytajcie poniżej. Mateusz Szurek CZYTAJ
  • Ultramaratony - Kalendarium 2020

    [2020-01-24] MRDP Wschód "rozegrany" zostanie w końcówce września. Dziś wystartowały zapisy na Tour de Silesia. Team29er CZYTAJ
  • Top 10 Dziesięciolecia Team29er.pl

    Dość niespodziewanie, pewnego listopadowego tegorocznego dnia, minęło 10 lat od ukazania się pierwszego tekstu na naszym portalu. Z tejże okazji przygotowaliśmy zestawienie artykułów, które cieszyły największą popularnością wśród Was Drodzy Czytelnicy. Team29er CZYTAJ
  • Test siodełka Giant Contact SL + akcesoria

    Siodełko rowerowe, jak większość zapewne to doświadczyła, jest chyba najbardziej „newralgicznym" elementem roweru, wyjątkowo zindywidualizowanym w doborze i odczuciach dyskomfortu. Giant nie jest siodełkowym liderem rynku, produkuje je głównie na potrzeby swoich rowerów oraz dodatkowo oferuje, jako wyposażenie. Mnie zainteresowały siodełka z serii Contact SL, a poniżej przeczytacie to, co odczuły moje cztery litery po wielomiesięcznym ich użytkowaniu. Ryszard Biniek CZYTAJ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

Kreidler rama Straight Alu

Model Kreidler Straight znamy z wersji karbonowej, w 2016 roku przyszedł czas na aluminium. Bezkompromisowy, lekki i sztywny – taki właśnie ma być nowy Kreidler Straight Alu, czyli górski rower enduro (all mountain) z pełnym zawieszeniem (full suspension) o skoku 150 mm.

W nowej propozycji na rok 2016 projektanci i inżynierowie Kreidlera postawili sobie za cel optymalne połączenie efektywności, bezpieczeństwa i komfortu. 

Kreidler rowery Straight Alu rower27.5 enduro opis

Kreidler Straight Alu trafi na rynek w trzech wersjach (Alu 2.0, Alu 1.0 i Alu), różniących się między sobą głównie wykorzystanym osprzętem.

Nowa seria Straight Alu to efekt ciężkiej pracy inżynieryjnej i zebranych przez lata doświadczeń. Poszczególne komponenty dobrane zostały tak, aby w całościowym ujęciu rower był sprzętem jak najbardziej wydajnym, nie zapominając przy tym jednak o ważnych przecież kwestiach wygody i bezpieczeństwa. Dopełnieniem jest estetyczny design, który sprawia, że Straight Alu prezentuje bardzo wysoki poziom także pod względem wizualnym – mówi menedżer ds. sprzedaży i produktów w Kreidler Polska, Ireneusz Miśkowiec.

Kreidler Straight Alu cena 650b nowy model3

W rowerach z nowej serii wykorzystano ramy wykonane z hydroformowanego aluminium (stop 7005), zapewniające – jak przekonuje Kreidler – optymalne połączenie niskiej wagi oraz sztywności. Producent wykorzystał sprawdzony, czterozawiasowy system zawieszenia (z tzw. ogniwem Horsta), który ma odpowiednio ograniczać negatywny wpływ hamowania.

Kreidler zawieszenie enduro Straight Alu

Kolejnym ciekawym rozwiązaniem, na które zdecydowali się konstruktorzy Kreidlera, są zdalnie sterowane sztyce hydrauliczne – zastosowanie KS eTEN Remote zapewni możliwość szybkiego dostosowania do danego rodzaju terenu, zachowania ergonomii pozycji siedzącej oraz efektywnego przeniesienia mocy.

nowy rower Kreidler Straight Alu 27.5 geometria2

W najwyższej wersji – Alu 2.0 – niemiecki producent postawił na komponenty, które mogą być interesującą propozycją dla miłośników jazdy wyczynowej. Z jednej strony to najnowsza wersja wydajnego osprzętu Shimano XT (z napędem 1×11), a z drugiej – m.in. hamulce hydrauliczne Magura MT7, innowacyjny widelec Magura TS7 eLECT (150 mm) z elektroniczną kontrolą amortyzacji oraz tylny amortyzator Magura TS RC (215×63 mm). Waga roweru 14.4 kg. W wersji Alu 1.0 zobaczymy min. identyczne zawieszenie firmy Magura, napęd SHIMANO XT z napędem 2x10, mechanizm korbowy Race Face Crank Turbine, hamulce Magura MT5, koła Crank Brothers Cobalt, sztyce Kind Shock E-TEN oraz opony Schwalbe Hans Dampf. W takiej konfiguracji sprzętowej rower ma ważyć 14.6 kg.

 

 

Tagi Kreidler rowery Straight Alu, Kreidler, rowery Kreidler Straight budowa, Kreidler rowery opinia, Kreidler rowery enduro, Straight Alu budowa, cena roweru